De grootste fout in webdesign De website is het gezicht van uw bedrijf op internet. Als dit gezicht blauwe plekken of ontstekingen heeft, zal dit veel schade aan uw afbeeldingen veroorzaken. Om te weten hoe u dit kunt voorkomen, moet u weten welke fouten het meest frustrerend zijn. Onjuiste navigatie Voor internetgebruikers zou het browsen op websites een gemakkelijke taak moeten zijn. Zodra u moet zoeken of herhaaldelijk op de “Terug” -knop moet drukken om terug te keren naar de eerder bezochte pagina, is de kans groter dat u deze verlaat. Bijvoorbeeld naar de website van uw concurrent. Sluit de knop “Terug” De knop “Terug” van de internetbrowser kan worden uitgeschakeld. De knop “Terug” hoeft de gebruiker niet terug te brengen naar de vorige pagina die hij bezocht heeft, maar leidt de gebruiker in plaats daarvan om naar een nieuwe locatie, hangt op de website of opent een nieuw scherm. Dit maakt de gebruiker echter alleen maar boos en zorgt ervoor dat de gebruiker nooit meer naar de site terugkeert. Open een nieuw scherm Het zal erg vervelend zijn als de gebruiker een nieuwe pagina in de browser opent wanneer hij op elke link klikt. Het vermindert de snelheid van de computer en brengt gebruikers in verwarring. Nu kunnen gebruikers in elke internetbrowser ervoor kiezen om zelf een nieuw tabblad te openen en kunnen ze beslissen of ze meerdere pagina’s tegelijk willen openen. Onbruikbare link Er is niets frustrerender dan op een interessante link te klikken en een 404-fout te retourneren. “Webpagina niet gevonden”. Dit is voor veel mensen de reden voor een vervelende klik zonder achterom te kijken. Controleer eens per week of alle links op uw website nog steeds geldig zijn. Verbroken links zijn echter niet altijd te voorkomen, dus zet het e-mailadres van de webmaster op pagina 404 zodat gebruikers ervoor kunnen kiezen om fouten te melden. Geen contactgegevens op de website Mensen willen de mogelijkheid hebben om contact op te nemen met het bedrijf waar ze het product hebben gekocht. Als niet duidelijk wordt aangegeven hoe dit mogelijk is, zal het erg ingewikkeld zijn. Daarom is het handig om contactgegevens op elke pagina van uw website duidelijk zichtbaar te maken. Geen social media-knoppen Bijna elk bedrijf heeft zijn eigen Facebook-pagina, terwijl andere bedrijven foto’s op Pinterest plaatsen en hun activiteiten op Twitter melden. De sleutel is dat sociale media blijven bestaan en bedrijven kunnen profiteren van actieve deelname. Vergeten te linken naar deze platforms is een grote fout. Alleen wanneer gebruikers gemakkelijk van een socialemediaplatform naar uw website gaan, is het effectief (en vice versa!) Om sociale media te gebruiken om uw bedrijf te promoten en klanten naar uw website te trekken. Op deze manier kunt u veel extra verkeer op de site krijgen. Wilt u ervoor zorgen dat uw website de bovenstaande fouten niet bevat? De website die we hebben ontworpen is gebruiksvriendelijk en ziet er betrouwbaar uit.
Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. |
https://webdevelopmentapp.com/nl/ |